Kroko's my favourite!

Reply

Let's try again.

Reply

This little guy is my favorite. I hope I get him.

Reply

Typekey also works? Hope so...

Reply
AshenNight March 16, 2008 4:24 PM

Kroko!! He's my absolute favorite <3333

Good Luck every one =D

Reply

Goodness, that's adorable.

Reply

Sorry, but TypeKey accounts are filtered out of our drawing.

Reply
genius_advice March 16, 2008 4:25 PM

Kroko for me, please!

Reply

WOOT kroko cool (Only Os)

Reply

Cute!

Reply

A troubled reptile needs a home? I'll be right there!

Reply

Please may I win one of the Asylum Patients, I'll be extra good.

Reply

i <3 kroko.

i wonder if the makers of asylum will be coming out w/ new characters anytime soon?

Reply

Kroko FTW!

Reply
Fastfilly March 16, 2008 4:32 PM

Look, I PROMISED I would come back and get him, and now you're giving him away. PUhleassssse let me take him home.......sniff, sniff.......

Reply
thisismydisplayname March 16, 2008 4:33 PM

I love all of these.... could Kroco be the one I get to have? Please?

Reply

Ooh, cute lil' guy. I hope i can win him.

BTW, is APO ok?

Reply
HopefulNebula March 16, 2008 4:36 PM

Oooh, I hope I win!

Reply
Fastfilly March 16, 2008 4:37 PM

P.S.: He also matches my curtains....please he needs to come home with me!

Reply
justthefacts March 16, 2008 4:38 PM

Kroko looks like he could use some love! Give him to me and we'll get him to smile!

Reply
Aerineth March 16, 2008 4:39 PM

KROKO I LOVE YOU!

Reply

You never win if you don't try, right?

Reply

does it come with a sound effects? ha!

Reply
red_penguin March 16, 2008 4:45 PM

Kroko is by far my favorite one. I hope I win this.

Reply
WoofDragon March 16, 2008 4:45 PM

Want so bad.

Reply
QTPitootyFL March 16, 2008 4:49 PM

Can you think of a better place than Florida to be home to a gator like Kroko? (she says as she smiles sweetly)

Stacey (in Florida)

Reply
zennehoy March 16, 2008 4:49 PM

And I would have the perfect hot water bottle, too...
Here's to hoping,
Zen

Reply

Aw. I would love Kroko. He's my absolute favourite.

Reply

I LOVE Kroko!!!! omg!!!!!!

Reply

My 4th attempt... even though I've never treated this one, I still want one...

Reply

He's definitely the best one

Reply

Whoa... did my original comment get disappeared or something?

*grumbles*

The magical spirits don't want me to have Kroko.

Reply
Mercuria March 16, 2008 4:54 PM

I think Kroko's story was the saddest so far. I would make sure he had a good home.

Reply
aviatorfox March 16, 2008 4:57 PM

X3 i like crocodiles

Reply

I really love this game and have played it over and over again, i think its amazing!!!

Reply

One of the sweetest games ever.
Leave me with some reminder of it!

Reply

Grimmrook - your comment has scrolled off onto the first page. Only 100 comments appear at a time on the page. Click the "Older" (or "Newer" as the case may be) link to see all the comments.

Rest assured, your comment has been collected. No need to post additional comments. In fact, duplicate comments are also filtered out of the drawing.

Reply
goatster March 16, 2008 5:01 PM

Look at those fingernails!

Reply

0 1 1 2 3 5 8 13 21 34 55 89 144 233 377 610 987 1597 2584 4181 6765 10946 17711

Reply

:)

Reply

Awwww! This guy's my favorite from the Asylum. The giveaway is such a good idea.

Reply

Me D:

Reply
monkeyhouse March 16, 2008 5:07 PM

He looks so soft... I wanna hug him!

Reply

ME! lest you wish death upon the member that does!

Reply
Elite Fencer March 16, 2008 5:09 PM

Yays, another giveaway ^_^
I never played The Asylum, as I don't have sound on my computer, but I've always wanted to.
Here's hoping I win :D

Reply

<3

Reply
JEBWrench March 16, 2008 5:14 PM

*fingers crossed* Come on, Kroko, come on home. :p

Reply
awakenanimus March 16, 2008 5:15 PM

Does he come with a hot water bottle? If not I have one; I can reunite him with it! His blankie reminds me of the one I used to have before it mysteriously vanished... :(

Reply

Whee! Finally! I really really would like to hug him!

Reply

Yay!

I bet my girlfriend would love any of these.

Reply

Oh, he was my favourite!

Reply

one of these days

Reply

Oh, also, if we post twice, does that disqualify us, or does it give us a second chance?

Reply

I really love that game

Reply

No, you do not get an extra chance by posting more than once. Your extra comments are filtered out.

Reply

Wow I'm a little drunk right now and I need a crocodile to comfort me. :-)

Reply

Poor Kroko, getting used as a mop...

Reply
Foreversh March 16, 2008 5:24 PM

Haha~ I think he is one of the cutest plushies of the ones that have been given away~

Reply

oooh, count me in

(wow I havnt messaged in a while, giftedweasel btw, I seem to have forgotten my password for that one though :/ )

Reply

All your kroko are belong to us!!! MMMmmmmmgh... want... it.....

Reply

I loves me some Kroko...poor wittle guy

Reply

awww mine!

Reply
serrelinda March 16, 2008 5:35 PM

Kroko is my favorite!!! I was going to buy him from the game's site a while ago, but they don't take American money... :( I really want to win him!

Reply
NiklaHun March 16, 2008 5:36 PM

Hehe, still wondering why there are so many reptiles in the Asylum... :(

Reply

bonzaiiiii

Reply

Maybe this time, Jay? lol

I really want one of these. Is there any way to get them other than here? I guess ultimately it would help if i read the entire post before answering, cuz you probably have already answered this....but what the hey, the only stupid question is the one not asked, right?

Reply
John Mottol March 16, 2008 5:44 PM

Hem...i like crocodiles?

Reply

it's funny that he always has an pillow with him

Reply

I'm feeling lucky this time...

Reply

If you're in the US, Schmancy toys is the place to get them...
http://schmancytoys.com/
Kristen is very nice and runs the place.

If you're in Europe, then...
http://parapluesch.com/catalog/
is the place you're likely to order from.

Reply

Oh look at all those above me!

I ask ya has such passion and dedication
ever been shown to a bunch of screwed up
mentally scarred soft n fluffies?

And so it should be....I mean Sly is cute
but your heart just goes out to this little guy
its not a question of wanting to win..I need to win
cos I NEED to hug the krok......sniff

actually he reminds me of my dog....oh my god he does!
Oh cripes...what does that mean? It means something doesnt it? What does it mean? Im worried now.

Stick my name in the hat please!

Reply

Kroko's my very favorite patient. May I keep him?

Reply
mariolinamay March 16, 2008 5:50 PM

gimme kroko gimme kroko gimme kroko gimme kroko gimme kroko gimme kroko gimme kroko gimme kroko gimme kroko gimme kroko gimme kroko gimme kroko gimme kroko... should i continue? ^-*

Reply
Dan Someone March 16, 2008 5:50 PM

Am I signed in? Very well, I am signed in. I contain multitudes. Of passwords.

Reply

more disturbed plush toys. Hooray!

Reply

love the kroko!

Reply
Zabigdog March 16, 2008 5:52 PM

We *heart* JIG and Kroko too.

Reply
ivebenjammin March 16, 2008 5:52 PM

Wow! I chanced upon this site just a few days ago and its AMAZING!!

Oh, and Happy Birthday to me...yeah.

Reply

Kroko is too cute! I would love to have one of these plushies.

Reply
Lualmoba March 16, 2008 5:57 PM

I resisted commenting on the other ones because I didn't want to ruin my chances of winning this one. :P

Reply

I want him for my little cousin.

Reply
frigginacky March 16, 2008 6:05 PM

Awww....

Reply
Helmaroc March 16, 2008 6:05 PM

He isn't the cutest one, but he has a pillow, and that is awesome.

Reply

Yay! Kroko looks nice...

Reply

omg he's so cute!

Reply
Koniferus March 16, 2008 6:10 PM

Oooooh I hope i win him!

Reply

Aww, such a cutie... and comes with its own pillow, too. How thoughtful.

Reply
mandrake March 16, 2008 6:13 PM

ooo, Kroko!! I will make a special cereal box for you!

Reply
mbedard6187 March 16, 2008 6:14 PM

a friend i grew up with had a similar phobia, well sorta........ any ways i love this game and cant wait till there is a new cuddly toy to help!!!!!!!

Reply

Definately my favourite!

Reply

Please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please!

Reply
SilvorMoon March 16, 2008 6:28 PM

Aww, he's so cute with his little pillow!

Reply

Free plushies from a casual game I found out about on JIG! Yay!

Reply
Benedicta March 16, 2008 6:33 PM

Do you send to Germany also? Then I would like to offer a cozy home to little Kroko here :)

Reply

Kroko's my favorite plushie. :o

Reply
blueluna_star March 16, 2008 6:37 PM

I love kroko, he's my favorite charater

Reply

Kroko's really cool! especially when you cure him on the game so it would be nice to win him ^-^

Reply

Me Wants It.

Reply

I just bought $500 in scratch tickets. I'm feeling lucky!

Reply

You have no idea how long I've wanted a Kroko plushie-I mean I wanted to order it for the longest time, but I've never had the cash. I really, really want this plushie. He's my favorite.

He's my favorite!

Reply